foto1
foto1
foto1
foto1
foto1
«…Δουλεύω απ’ το πρωί ως το βράδυ σε κάποιο συνεργείο μακρινό. Σαν πέφτει όμως το σκοτάδι … …παίρνω δρόμο βιαστικά για να προφτάσω το σχολειό.» Αντώνης Σαμαράκης

Εσπερινό Γυμνάσιο Βέροιας

Συλλογικός Προγραμματισμός Σχολικής Μονάδας
Παιδαγωγική και μαθησιακή λειτουργία
Διδασκαλία, μάθηση και αξιολόγηση
A/A Στόχος Βελτίωσης Σχέδιο Δράσης
1
ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ ΔΡΑΣΗΣ
Με βασικό σκοπό τη βελτίωση της ποιότητας του εκπαιδευτικού
έργου προτείνεται η εφαρμογή καινοτόμων
διδακτικών πρακτικών κατά τη διδασκαλία του μαθήματος της
Φυσικής Επιστήμης μέσω της ανάπτυξης
συνεργατικών πρακτικών μεταξύ μαθητών-τριών και εκπαιδευτικού
μαθητών-τριών.
ΕΙΔΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ ΤΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ ΔΡΑΣΗΣ
1. Καλύτερη κατανόηση και αντίληψη για τον μετασχηματισμό ,
μετατροπή της αιολικής ενέργειας
σε ηλεκτρική μέσα από την ενεργοποίηση των μαθητών για την
υλοποίηση της κατασκευής .
2. Ανάπτυξη δεξιοτήτων σχεδιασμού και υλοποίησης θέματος που
σχετίζεται με τις Φυσικές
Επιστήμες.
3. Κατασκευή ανεμογεννήτριας που θα αποτελέσει υλικό του
σχολείου για την υποστήριξη της
διδασκαλίας του μαθήματος της Φυσικής
4. Ενίσχυση του ενδιαφέροντος και της συμμετοχής των μαθητών.
5. Ανάπτυξη πρακτικών συνεργασίας μεταξύ των μαθητών.
ΤΙΤΛΟΣ ΣΧΕΔΙΟΥ ΔΡΑΣΗΣ
Σχεδιασμός και υλοποίηση
κατασκευής ανεμογεννήτριας.
2
Με βασικό σκοπό και μέσο την ψυχική βελτίωση των μαθητών,
στόχος που έχει
δαιμονοποιηθεί και παντελώς εξοβελιστεί από την εκπαιδευτική
στρατηγική, το σχολικό
ιστολόγιο (blog) θα παρέχει την απρόσκοπτη και ελεύθερη έκφραση
του συνόλου της
σχολικής μονάδας, αναλαμβάνοντας ο καθένας ατομικά την ευθύνη
αυτής της δυνατότητας.
Οι συμμετέχοντες μέσα από ένα συνεχή, έμμεσο και γόνιμο διάλογο
προσβλέπουν στην
ψυχαγωγία τους, η οποία θα είναι προϊόν μιας εκούσιας και όχι
επιβεβλημένης έκφρασης,
όπως και στην ανάπτυξη της κριτικής τους δεινότητας, η οποία θα
προέλθει από την ενεργό
συμμετοχή τους στο ιστολόγιο, όχι καθ' υπόδειξη, αλλά εξαγόμενη
από την προσωπική τους
διερεύνηση.
Ειδικοί στόχοι:
1. Ανάπτυξη - βελτίωση υπάρχοντος δικτυακού τόπου - ιστολογίου
του σχολείου.
2. Ανάπτυξη δεξιοτήτων επικοινωνίας, ομαδοσυνεργατικών
πρακτικών και εξοικείωσης.
3. Υποστήριξη εκπαιδευτικών και διδακτικής πρακτικής.
4. Οργάνωση και υποστήριξη της συνεργασίας και επικοινωνίας
μεταξύ μαθητών και
εκπαιδευτικών.
5. Προβολή του έργου του σχολείου εκτός των συνόρων του.
Θέμα: Δημιουργία σχολικού
ιστολογίου
3
Οι μαθητές αναμένεται να εμπλακούν σε δράσεις με βιωματικό
τρόπο προκειμένου να παράξουν υλικό σχετικό με την θεματική του
περιβαλλοντικού προγράμματος χρησιμοποιώντας γνώσεις τόσο από
την προσωπική τους εμπειρία όσο και από τα διδακτικά αντικείμενα
του αναλυτικού σχολικού προγράμματος. Προσδοκώμενο
αποτέλεσμα είναι επίσης η ανάπτυξη ομαδοσυνεργατικού πνεύματος
και η χρήση ήπιων τεχνολογικών δεξιοτήτων.
Δημιουργία Περιβαλλοντικής Ομάδας
4
Στόχος είναι ο διαγωνισμός να διοργανωθεί σε συνεργασία με
φορείς της πόλης. Οι μαθητές θα έχουν την δυνατότητα να
αλληλεπιδράσουν αλλά και να συνεργαστούν σε τοπικό επίπεδο με
εκπροσώπους των φορέων και να αναλάβουν πρωτοβουλίες τόσο σε
ατομικό όσο και σε συλλογικό επίπεδο. Αναμένεται να αναπτύξουν
την κριτική τους ικανότητα και να αντιληφθούν την σημασία της
κοινής δράσης για την επίτευξη ενός κοινου στόχου. Σημαντικό
στοιχείο της όλης διοργάνωσης είναι επίσης η ενίσχυση της
εξωστρέφειας της σχολικής μονάδας.
Διοργάνωση Φωτογραφικού
Διαγωνισμού
Σχολική διαρροή - φοίτηση
Δεν έχει τεθεί κάποιος Στόχος
Σχέσεις μεταξύ μαθητών / μαθητριών
A/A Στόχος Βελτίωσης Σχέδιο Δράσης
1
Σκοπός της σχεδιαζόμενης δράσης είναι η βελτίωση των σχέσεων
μεταξύ των μαθητών, η οικοδόμηση σχέσεων συνεργασίας ,
εμπιστοσύνης και αλληλεγγύης.
Στόχοι
1. Να αναπτύξουν οι μαθητές θετική στάση απέναντι στο
διαφορετικό και να δρουν με γνώμονα το όφελος για τον
συνάνθρωπό τους και την κοινωνία.
2. Να καλλιεργήσουν πνεύμα συμπερίληψης και αξιοποίησης όλων
των ανθρώπων στον τομέα που ο καθένας δύναται να συμβάλλει.
3. Να συνειδητοποιήσουν πως η ισότιμη αντιμετώπιση συμβάλλει
στην ολόπλευρη ανάπτυξη προσωπικοτήτων και στη δημοκρατική
λειτουργία του σχολείου και κατ' επέκταση της κοινωνίας.
4. Να προβληματιστούν και να ασκηθούν να προτείνουν λύσεις,
όταν τα ανθρώπινα δικαιώματα καταπατώνται.
5. Να καλλιεργήσουν συναισθήματα και κοινωνικές δεξιότητες για
την πρόληψη και αντιμετώπιση προβληματικών συμπεριφορών ώστε
να δημιουργηθεί ευχάριστο περιβάλλον μάθησης και έμπρακτες
συνεργασίες, προαγωγικές της μάθησης και αποτρεπτικές της
σχολικής διαρροής.
Αποδοχή της διαφορετικότητας
Σχέσεις μεταξύ μαθητών / μαθητριών και εκπαιδευτικών
Δεν έχει τεθεί κάποιος Στόχος
Σχέσεις σχολείου - οικογένειας
Δεν έχει τεθεί κάποιος Στόχος
Διοικητική λειτουργία
Ηγεσία - Οργάνωση και διοίκηση της σχολικής μονάδας
Δεν έχει τεθεί κάποιος Στόχος
Σχολείο και κοινότητα
Δεν έχει τεθεί κάποιος Στόχος
Επαγγελματική ανάπτυξη εκπαιδευτικών
Συμμετοχή των εκπαιδευτικών σε επιμορφωτικές δράσεις
Δεν έχει τεθεί κάποιος Στόχος
Συμμετοχή των εκπαιδευτικών σε εθνικά και ευρωπαϊκά προγράμματα
Δεν έχει τεθεί κάποιος Στόχος

Η ώρα στον κόσμο...

 
World time

 

European School Radio

Ο καιρός στη Βέροια

Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Ημαθίας

www.mysep.gr

Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο