z
https://us06web.zoom.us/j/81567400436?pwd=eENIR3VIRWx1ODg4RHRQKzE5WTU1dz09
ΤΙΤΛΟΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ | ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ ΜΑΘΗΤΗ/ΤΡΙΑΣ | ΣΧΟΛΕΙΟ |
1-ΒΡΑΒΕΙΟ - ΧΩΡΙΣ ΤΙΤΛΟ 6 | Μαρία Ορδουλίδου | Γυμνάσιο Επισκοπής |
2-Η ΓΡΑΜΜΗ ΤΟΥ ΤΑΞΙΔΙΟΥ | Κωνσταντίνος Τσαγγαλίδης | 2 Γυμνάσιο Αλεξάνδρειας |
3-ΠΕΡΑΣΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑ | Απόστολος Τσότσης | 2 Γυμνάσιο Αλεξάνδρειας |
4-Ο ΕΡΧΟΜΟΣ ΤΗΣ ΑΝΟΙΞΗΣ | Ευαγγελία Σωτηριάδου | 2 Γυμνάσιο Αλεξάνδρειας |
5-ΤΟ ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΚΟΝΑΚΙ | Παρθένα Σεβεντικίδου | 2 Γυμνάσιο Αλεξάνδρειας |
6-Ο ΙΣΤΟΡΙΚΟΣ ΣΤΑΘΜΟΣ ΤΗΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑΣ | Αναστασία Φεζοπούλου | 2 Γυμνάσιο Αλεξάνδρειας |
7-RELAXING LANDSCAPE | Ελένη Βουλγαρη | 5 Γυμνάσιο Βέροιας |
8-ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΣΤΟ ΝΕΡΟ | Ιωαννίδου Νεφέλη | 5 Γυμνάσιο Βέροιας |
9-Η ΕΒΡΑΪΚΗ ΣΥΝΑΓΩΓΗ | Σταύρος Χατζηδημητρίου | 5 Γυμνάσιο Βέροιας |
10-Η ΦΥΓΗ ΠΡΟΣ ΤΟ ΑΓΝΩΣΤΟ | Δήμητρα Γερμάνη | 6 Γυμνάσιο Βέροιας |
11-ΝΟΣΤΑΛΓΩ ΝΑ ΞΑΝΑΣΥΝΑΝΤΗΘΟΥΜΕ… | Δήμητρα Γερμάνη | 6 Γυμνάσιο Βέροιας |
12-Η ΑΡΧΗ ΤΗΣ ΕΞΕΛΙΞΗΣ | Ελένη Οικονόμου | Γυμνάσιο Επισκοπής |
13-ΔΕΝ ΣΩΖΕΤΑΙ | Χαρούλα Κακουλίδου | Εσπερινό Γυμνάσιο Βέροιας |
14-Η ΜΑΚΡΙΝΗ ΜΑΣ ΓΕΙΤΟΝΙΑ ΑΠΌ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ | Τηλεφάνης Τριανταφυλλιδης | Μουσικό Σχολείο Βέροιας |
15-ΛΙΓΟ ΠΡΙΝ ΤΗ ΔΥΣΗ | Αναστασία Φεζοπούλου | 2 Γυμνάσιο Αλεξάνδρειας |
16-ΗΛΙΟΒΑΣΙΛΕΜΑ ΣΤΟ ΣΤΑΘΜΟ | Απόστολος Τσότσης | 2 Γυμνάσιο Αλεξάνδρειας |
17-ΤΑΞΙΔΕΥΟΝΤΑΣ ΣΤΟ ΧΘΕΣ | Απόστολος Τσότσης | 2 Γυμνάσιο Αλεξάνδρειας |
18-ΚΑΡΠΟΦΟΡΙΑ | Ευαγγελία Σωτηριάδου | 2 Γυμνάσιο Αλεξάνδρειας |
19-Ο ΕΡΧΟΜΟΣ ΤΗΣ ΑΝΟΙΞΗΣ(Α) | Κωνσταντίνος Τσαγγαλίδης | 2 Γυμνάσιο Αλεξάνδρειας |
20-Ο ΣΤΑΘΜΟΣ | Κωνσταντίνος Τσαγγαλίδης | 2 Γυμνάσιο Αλεξάνδρειας |
21-Η ΠΟΛΗ ΜΑΣ | Παρθένα Σεβεντικίδου | 2 Γυμνάσιο Αλεξάνδρειας |
22-ΚΑΤΣΟΥΛΙ | Παρθένα Σεβεντικίδου | 2 Γυμνάσιο Αλεξάνδρειας |
23-Η ΓΕΦΥΡΑ ΤΟ ΝΗΣΕΛΙΟΥ | Αναστασία Φεζοπούλου | 2 Γυμνάσιο Αλεξάνδρειας |
24-Ο ΚΗΠΟΣ ΤΗΣ ΓΙΑΓΙΑΣ | Βασιλική Χατζοπούλου | 2 Γυμνάσιο Αλεξάνδρειας |
25-ΤΟ ΚΑΘΡΕΠΤΙΣΜΑ ΤΟΥ ΟΥΡΑΝΟΥ | Βασιλική Χατζοπούλου | 2 Γυμνάσιο Αλεξάνδρειας |
26-ΤΟ ΞΥΠΝΗΜΑ ΤΗΣ ΦΥΣΗΣ | Βασιλική Χατζοπούλου | 2 Γυμνάσιο Αλεξάνδρειας |
27-Χωρίς τίτλο 4 | Ιωάννης Στεργιόπουλος | 3 Γυμνάσιο Βέροιας |
28-Χωρίς τίτλο 5 | Ιωάννης Στεργιόπουλος | 3 Γυμνάσιο Βέροιας |
29-ΗΡΕΜΙΑ ΤΟΥ ΑΛΙΑΚΜΩΝΑ | Χρυσούλα Τσιμτσίρη | 3 Εσπερινό ΕΠΑΛ Βέροιας |
30-ΚΑΜΠΟΣ ΤΟΥ ΟΝΕΙΡΟΥ | Χρυσούλα Τσιμτσίρη | 3 Εσπερινό ΕΠΑΛ Βέροιας |
31-ΡΟΖ ΠΑΝΔΕΣΙΑ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ ΤΗΣ ΒΕΡΟΙΑΣ | Χρυσούλα Τσιμτσίρη | 3 Εσπερινό ΕΠΑΛ Βέροιας |
32-SUNSET STATE OF MIND | Ελένη Βουλγαρη | 5 Γυμνάσιο Βέροιας |
33-Ο ΑΣΤΙΚΟΣ ΚΟΣΜΟΣ ΣΤΟ ΠΡΑΣΙΝΟ | Ελένη Βουλγαρη | 5 Γυμνάσιο Βέροιας |
34-Η ΠΟΡΤΑ ΤΗΣ ΦΥΣΗΣ | Ιωάννης Ντέλλας | 5 Γυμνάσιο Βέροιας |
35-ΤΟ ΑΠΕΙΡΟ | Ιωάννης Ντέλλας | 5 Γυμνάσιο Βέροιας |
36-ΤΟ ΣΟΚΑΚΙ | Ιωάννης Ντέλλας | 5 Γυμνάσιο Βέροιας |
37-Η ΒΕΡΟΙΑ ΑΠΌ ΨΗΛΑ | Κωστοπουλου Καλλιόπη | 5 Γυμνάσιο Βέροιας |
38-Η ΗΡΕΜΙΑ ΤΟΥ ΦΡΑΓΜΑΤΟΣ | Κωστοπουλου Καλλιόπη | 5 Γυμνάσιο Βέροιας |
39-Η ΦΑΣΑΡΙΑ ΤΟΥ ΠΟΤΑΜΟΥ | Κωστοπουλου Καλλιόπη | 5 Γυμνάσιο Βέροιας |
40-Magic World | Ντάρια Πέκινα | 5 Γυμνάσιο Βέροιας |
41-River | Ντάρια Πέκινα | 5 Γυμνάσιο Βέροιας |
42-Thoughts | Ντάρια Πέκινα | 5 Γυμνάσιο Βέροιας |
43-ΟΙ ΔΡΟΜΟΙ ΤΗΣ ΑΡΧΑΙΑΣ ΜΠΑΡΜΠΟΥΤΑΣ | Σταύρος Χατζηδημητρίου | 5 Γυμνάσιο Βέροιας |
44-ΤΟ ΜΥΣΤΗΡΙΟ | Σταύρος Χατζηδημητρίου | 5 Γυμνάσιο Βέροιας |
45-Η ΦΛΟΓΑ ΤΗΣ ΠΙΣΤΗΣ | Δήμητρα Γερμάνη | 6 Γυμνάσιο Βέροιας |
46-ΧΩΡΙΣ ΤΙΤΛΟ 1 | Αλέξανδρος Σπανούδης | Γυμνάσιο Επισκοπής |
47-ΧΩΡΙΣ ΤΙΤΛΟ 2 | Αλέξανδρος Σπανούδης | Γυμνάσιο Επισκοπής |
48-ΧΩΡΙΣ ΤΙΤΛΟ 3 | Αλέξανδρος Σπανούδης | Γυμνάσιο Επισκοπής |
49-Η ΖΩΗ ΠΟΥ ΚΥΛΑΕΙ | Ελένη Οικονόμου | Γυμνάσιο Επισκοπής |
50-ΤΟ ΦΩΣ ΠΙΣΩ ΑΠΌ ΤΑ ΣΙΔΕΡΑ | Ελένη Οικονόμου | Γυμνάσιο Επισκοπής |
51-Η ΑΡΧΗ ΤΟΥ ΟΥΡΑΝΙΟΥ ΤΟΞΟΥ | Μαρία Ορδουλίδου | Γυμνάσιο Επισκοπής |
52-ΠΟΛΥΧΡΩΜΗ ΦΥΣΗ | Μαρία Ορδουλίδου | Γυμνάσιο Επισκοπής |
53-ΠΟΡΦΥΡΟΣ ΔΡΟΜΟΣ | Κωνσταντούλα Παπαγεωργοπούλου | Εσπερινό Γυμνάσιο Βέροιας |
54-ΠΟΡΦΥΡΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ | Κωνσταντούλα Παπαγεωργοπούλου | Εσπερινό Γυμνάσιο Βέροιας |
55-ΣΙΩΠΗ | Κωνσταντούλα Παπαγεωργοπούλου | Εσπερινό Γυμνάσιο Βέροιας |
56-ΞΙΝΟΜΑΥΡΟ | Νίκος Ασάνας | Εσπερινό Γυμνάσιο Βέροιας |
57-Ο ΟΥΡΑΝΟΣ ΒΥΘΙΣΤΗΚΕ | Νίκος Ασάνας | Εσπερινό Γυμνάσιο Βέροιας |
58-ΟΜΙΧΛΗ | Νίκος Ασάνας | Εσπερινό Γυμνάσιο Βέροιας |
59-ΑΝΑΖΗΤΩΝΤΑΣ ΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ | Ρασμίε Τούσα | Εσπερινό Γυμνάσιο Βέροιας |
60-'ΔΥΤΙΚΟΣ' ΚΗΠΟΣ | Ρασμίε Τούσα | Εσπερινό Γυμνάσιο Βέροιας |
61-ΜΟΙΡΑΙΑ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ | Ρασμίε Τούσα | Εσπερινό Γυμνάσιο Βέροιας |
62-ΚΡΥΦΟΣ ΚΗΠΟΣ | Χαρούλα Κακουλίδου | Εσπερινό Γυμνάσιο Βέροιας |
63-ΤΟ ΔΕΝΔΡΟ ΠΟΥ ΑΚΟΥΕΙ | Χαρούλα Κακουλίδου | Εσπερινό Γυμνάσιο Βέροιας |
ΜΑΘΗΤΙΚΟΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ
Σε κίνηση… Με το βλέμμα στον τόπο μου…
ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ - ΟΡΟΙ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ
Η Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ημαθίας και η Περιβαλλοντική Ομάδα του Εσπερινού Γυμνασίου Βέροιας διοργανώνουν, σε συνεργασία με την Αντιδημαρχία Τουρισμού του Δήμου Βέροιας, Μαθητικό Διαγωνισμό Φωτογραφίας με τίτλο:
«Σε κίνηση… Με το βλέμμα στον τόπο μου…».
Σκοπός του διαγωνισμού είναι οι μαθητές/-ριες, με εργαλείο τη φωτογραφία, να γνωρίσουν τον φυσικό, ιστορικό και πολιτισμικό πλούτο του τόπου τους και να αποκτήσουν ενδιαφέρον για να τον αναδείξουν και να συμβάλουν στην αειφόρο ανάπτυξη.
Οι μαθητές και οι μαθήτριες καλούνται να επιλέξουν το θέμα τους από τα ποικίλα σημεία ενδιαφέροντος της περιοχής αντλώντας έμπνευση από το Φυσικό Περιβάλλον, το Αστικό Περιβάλλον, την Αρχιτεκτονική, την Αρχαιολογία, την Ιστορία, τη Λαογραφία, τις Παραδόσεις, τα Τοπικά Προϊόντα, τη Γαστρονομία, τις Ανθρώπινες Δραστηριότητες, την Καθημερινή Ζωή, Πρωτοβουλίες Πολιτών (π.χ. Εθελοντές Καθαριότητας, Πρωτοβουλία για το Παιδί, Σύλλογος Μαμα) και να το καταγράψουν δημιουργικά με το φακό τους συμβάλλοντας στη δημιουργία ενός φωτογραφικού μωσαϊκού του τόπου τους.
Ο διαγωνισμός θα πραγματοποιηθεί εκτός ωρολογίου προγράμματος. Η συμμετοχή των μαθητών/-ριών είναι προαιρετική και είναι απαραίτητη η σύμφωνη γνώμη των γονέων/κηδεμόνων για τη συμμετοχή τους.
ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ
Κάθε μαθητής/-ρια μπορεί να υποβάλει από 1 έως 3 φωτογραφίες. Θα δοθεί βραβείο στην καλύτερη φωτογραφία (ένα tabletLenovo), καθώς και έπαινοι συμμετοχής σε όλα τα παιδιά που θα συμμετάσχουν.
Τα κριτήρια για την επιλογή της καλύτερης φωτογραφίας θα είναι η πρωτοτυπία του θέματος, η καλλιτεχνική άποψη και η τεχνική αρτιότητα.
Οι 10 καλύτερες φωτογραφίες θα εκτυπωθούν και θα παρουσιαστούν σε έκθεση χωρίς οικονομική επιβάρυνση των συμμετεχόντων/-ουσών και επισκεπτών, ενώ το βραβείο και οι έπαινοι συμμετοχής για όλες/-ους τους/τις συμμετέχοντες/-ουσες θα απονεμηθούν σε ειδική τελετή. Η ημερομηνία της τελετής θα ανακοινωθεί μετά τη λήξη του διαγωνισμού. Η εκδήλωση εναλλακτικά, μπορεί να διοργανωθεί και διαδικτυακά.
ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ
ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
ΚΡΙΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ
Η Κριτική Επιτροπή θα αποτελείται από 3 μέλη:
Η επιλογή της καλύτερης φωτογραφίας, καθώς και των φωτογραφιών για την Έκθεση, από τα μέλη της Κριτικής Επιτροπής, θα πραγματοποιηθεί χωρίς να γνωρίζουν τα προσωπικά στοιχεία των διαγωνιζόμενων, ώστε να είναι αδιάβλητη.
ΧΡΟΝΟΔΙΑΓΡΑΜΜΑ
ΠΟΙΟΣ/ΠΟΙΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΜΜΕΤΑΣΧΕΙ
Δικαίωμα συμμετοχής έχουν όλοι οι μαθητές και όλες οι μαθήτριες των σχολείων της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ημαθίας.Η συμμετοχή τους είναι προαιρετική. Απαραίτητη για τη συμμετοχή τους είναι η σύμφωνη γνώμη των γονέων/κηδεμόνων η οποία θα δηλώνεται με υπεύθυνη δήλωση σύμφωνα με το ν. 1599/1986 (βλ. συνημμένα).
Στον διαγωνισμό δεν μπορούν να συμμετάσχουν όσοι/-ες έχουν συγγενική σχέση πρώτου βαθμού με τα μέλη της Κριτικής Επιτροπής.
ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΩΝ
Η αποστολή των φωτογραφιών θα γίνεται σε ψηφιακή μορφή αρχείων .jpegστη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. με συνημμένες
1) δήλωση συμμετοχής,στην οποία θα αναφέρονται
2) υπεύθυνη δήλωσηγονέα/κηδεμόνα.
Απαγορεύεται η αναγραφή στις ψηφιακές φωτογραφίες κάθε διακριτικού όπως ονόματα, λογότυπα, συνθηματικά κλπ, που μπορούν να επηρεάσουν την κρίση της επιτροπής.
Εάν ένας μαθητής/-ρια επιλεχθεί, θα ενημερωθεί το σχολείο του και θα του ζητηθεί να αποστείλει υψηλής ποιότητας αρχεία εικόνας για την αναπαραγωγή τους κατά τη διοργάνωση της έκθεσης.
ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ ΥΠΟΒΟΛΗΣ:
Κάθε μαθητής/τρια μπορεί να αποστείλει 1 έως 3 φωτογραφίες. Ο/η μαθητής/τρια πρέπει να είναι ο/η μοναδικός/η κάτοχος των πνευματικών δικαιωμάτων και δημιουργός των υποβαλλόμενων φωτογραφιών. Τα αρχεία φωτογραφιών πρέπει να είναι τύπου .jpg, με ανώτατο όριο 1200 pixels στην μεγαλύτερη πλευρά. Κάθε εικόνα θα πρέπει να έχει μέγεθος έως 1MB, κατ' ανώτατο όριο. Επιτρέπεται η υποβολή ψηφιακών φωτογραφιών που έχουν υποστεί τεχνική επεξεργασία.
Ονομασία αρχείων:
Τα ονόματα των αρχείων πρέπει να έχουν την μορφή:
Επίθετο-Όνομα-01.jpg
Επίθετο-Όνομα-02.jpg
Επίθετο-Όνομα-03.jpg
ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
Εάν εμφανίζονται πρόσωπα στις φωτογραφίες, θα πρέπει να έχει εξασφαλιστεί η έγκρισή τους με Υπεύθυνη Δήλωση του ατόμου που εμφανίζεται ή του κηδεμόνα σε περίπτωση ανηλίκου.
ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ
Με την συμμετοχή στον διαγωνισμό ο/η κάθε συμμετέχων/-ουσα δηλώνει ρητά ότι είναι ο/η δημιουργός και κάτοχος των πνευματικών δικαιωμάτων του φωτογραφικού υλικού. Τα πνευματικά δικαιώματα των φωτογραφιών ανήκουν αποκλειστικά στους δημιουργούς-φωτογράφους και δεν παραχωρούνται. Οι διοργανωτές μπορούν για λόγους δημοσιότητας του διαγωνισμού να δημοσιεύουν τις φωτογραφίες των συμμετεχόντων, σε έντυπα και ηλεκτρονικά μέσα που σχετίζονται με το έργο ή σε ΜΜΕ, με την αναφορά πάντοτε του ονόματος του δημιουργού της φωτογραφίας.
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ
Στο τέλος του διαγωνισμού θα ζητηθεί από τους/τις συμμετέχοντες/-ουσες (παιδιά και εκπαιδευτικούς) να συμπληρώσουν φόρμα αξιολόγησης.
ΚΑΝΟΝΕΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ
Συλλογικός Προγραμματισμός Σχολικής Μονάδας
Παιδαγωγική και μαθησιακή λειτουργία
Διδασκαλία, μάθηση και αξιολόγηση
A/A Στόχος Βελτίωσης Σχέδιο Δράσης
1
ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ ΔΡΑΣΗΣ
Με βασικό σκοπό τη βελτίωση της ποιότητας του εκπαιδευτικού
έργου προτείνεται η εφαρμογή καινοτόμων
διδακτικών πρακτικών κατά τη διδασκαλία του μαθήματος της
Φυσικής Επιστήμης μέσω της ανάπτυξης
συνεργατικών πρακτικών μεταξύ μαθητών-τριών και εκπαιδευτικού
μαθητών-τριών.
ΕΙΔΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ ΤΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ ΔΡΑΣΗΣ
1. Καλύτερη κατανόηση και αντίληψη για τον μετασχηματισμό ,
μετατροπή της αιολικής ενέργειας
σε ηλεκτρική μέσα από την ενεργοποίηση των μαθητών για την
υλοποίηση της κατασκευής .
2. Ανάπτυξη δεξιοτήτων σχεδιασμού και υλοποίησης θέματος που
σχετίζεται με τις Φυσικές
Επιστήμες.
3. Κατασκευή ανεμογεννήτριας που θα αποτελέσει υλικό του
σχολείου για την υποστήριξη της
διδασκαλίας του μαθήματος της Φυσικής
4. Ενίσχυση του ενδιαφέροντος και της συμμετοχής των μαθητών.
5. Ανάπτυξη πρακτικών συνεργασίας μεταξύ των μαθητών.
ΤΙΤΛΟΣ ΣΧΕΔΙΟΥ ΔΡΑΣΗΣ
Σχεδιασμός και υλοποίηση
κατασκευής ανεμογεννήτριας.
2
Με βασικό σκοπό και μέσο την ψυχική βελτίωση των μαθητών,
στόχος που έχει
δαιμονοποιηθεί και παντελώς εξοβελιστεί από την εκπαιδευτική
στρατηγική, το σχολικό
ιστολόγιο (blog) θα παρέχει την απρόσκοπτη και ελεύθερη έκφραση
του συνόλου της
σχολικής μονάδας, αναλαμβάνοντας ο καθένας ατομικά την ευθύνη
αυτής της δυνατότητας.
Οι συμμετέχοντες μέσα από ένα συνεχή, έμμεσο και γόνιμο διάλογο
προσβλέπουν στην
ψυχαγωγία τους, η οποία θα είναι προϊόν μιας εκούσιας και όχι
επιβεβλημένης έκφρασης,
όπως και στην ανάπτυξη της κριτικής τους δεινότητας, η οποία θα
προέλθει από την ενεργό
συμμετοχή τους στο ιστολόγιο, όχι καθ' υπόδειξη, αλλά εξαγόμενη
από την προσωπική τους
διερεύνηση.
Ειδικοί στόχοι:
1. Ανάπτυξη - βελτίωση υπάρχοντος δικτυακού τόπου - ιστολογίου
του σχολείου.
2. Ανάπτυξη δεξιοτήτων επικοινωνίας, ομαδοσυνεργατικών
πρακτικών και εξοικείωσης.
3. Υποστήριξη εκπαιδευτικών και διδακτικής πρακτικής.
4. Οργάνωση και υποστήριξη της συνεργασίας και επικοινωνίας
μεταξύ μαθητών και
εκπαιδευτικών.
5. Προβολή του έργου του σχολείου εκτός των συνόρων του.
Θέμα: Δημιουργία σχολικού
ιστολογίου
3
Οι μαθητές αναμένεται να εμπλακούν σε δράσεις με βιωματικό
τρόπο προκειμένου να παράξουν υλικό σχετικό με την θεματική του
περιβαλλοντικού προγράμματος χρησιμοποιώντας γνώσεις τόσο από
την προσωπική τους εμπειρία όσο και από τα διδακτικά αντικείμενα
του αναλυτικού σχολικού προγράμματος. Προσδοκώμενο
αποτέλεσμα είναι επίσης η ανάπτυξη ομαδοσυνεργατικού πνεύματος
και η χρήση ήπιων τεχνολογικών δεξιοτήτων.
Δημιουργία Περιβαλλοντικής Ομάδας
4
Στόχος είναι ο διαγωνισμός να διοργανωθεί σε συνεργασία με
φορείς της πόλης. Οι μαθητές θα έχουν την δυνατότητα να
αλληλεπιδράσουν αλλά και να συνεργαστούν σε τοπικό επίπεδο με
εκπροσώπους των φορέων και να αναλάβουν πρωτοβουλίες τόσο σε
ατομικό όσο και σε συλλογικό επίπεδο. Αναμένεται να αναπτύξουν
την κριτική τους ικανότητα και να αντιληφθούν την σημασία της
κοινής δράσης για την επίτευξη ενός κοινου στόχου. Σημαντικό
στοιχείο της όλης διοργάνωσης είναι επίσης η ενίσχυση της
εξωστρέφειας της σχολικής μονάδας.
Διοργάνωση Φωτογραφικού
Διαγωνισμού
Σχολική διαρροή - φοίτηση
Δεν έχει τεθεί κάποιος Στόχος
Σχέσεις μεταξύ μαθητών / μαθητριών
A/A Στόχος Βελτίωσης Σχέδιο Δράσης
1
Σκοπός της σχεδιαζόμενης δράσης είναι η βελτίωση των σχέσεων
μεταξύ των μαθητών, η οικοδόμηση σχέσεων συνεργασίας ,
εμπιστοσύνης και αλληλεγγύης.
Στόχοι
1. Να αναπτύξουν οι μαθητές θετική στάση απέναντι στο
διαφορετικό και να δρουν με γνώμονα το όφελος για τον
συνάνθρωπό τους και την κοινωνία.
2. Να καλλιεργήσουν πνεύμα συμπερίληψης και αξιοποίησης όλων
των ανθρώπων στον τομέα που ο καθένας δύναται να συμβάλλει.
3. Να συνειδητοποιήσουν πως η ισότιμη αντιμετώπιση συμβάλλει
στην ολόπλευρη ανάπτυξη προσωπικοτήτων και στη δημοκρατική
λειτουργία του σχολείου και κατ' επέκταση της κοινωνίας.
4. Να προβληματιστούν και να ασκηθούν να προτείνουν λύσεις,
όταν τα ανθρώπινα δικαιώματα καταπατώνται.
5. Να καλλιεργήσουν συναισθήματα και κοινωνικές δεξιότητες για
την πρόληψη και αντιμετώπιση προβληματικών συμπεριφορών ώστε
να δημιουργηθεί ευχάριστο περιβάλλον μάθησης και έμπρακτες
συνεργασίες, προαγωγικές της μάθησης και αποτρεπτικές της
σχολικής διαρροής.
Αποδοχή της διαφορετικότητας
Σχέσεις μεταξύ μαθητών / μαθητριών και εκπαιδευτικών
Δεν έχει τεθεί κάποιος Στόχος
Σχέσεις σχολείου - οικογένειας
Δεν έχει τεθεί κάποιος Στόχος
Διοικητική λειτουργία
Ηγεσία - Οργάνωση και διοίκηση της σχολικής μονάδας
Δεν έχει τεθεί κάποιος Στόχος
Σχολείο και κοινότητα
Δεν έχει τεθεί κάποιος Στόχος
Επαγγελματική ανάπτυξη εκπαιδευτικών
Συμμετοχή των εκπαιδευτικών σε επιμορφωτικές δράσεις
Δεν έχει τεθεί κάποιος Στόχος
Συμμετοχή των εκπαιδευτικών σε εθνικά και ευρωπαϊκά προγράμματα
Δεν έχει τεθεί κάποιος Στόχος
Μετά την ανακοίνωση των νέων μέτρων για την αντιμετώπιση των συνεπειών του κινδύνου διασποράς του κορωνοϊού COVID-19, οι σχολικές μονάδες Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης από την Τρίτη 16.03.2021 και για όσο χρονικό διάστημα
θα ισχύσει η αναστολή λειτουργίας τους, Τα μαθήματα θα γίνουνονται με τη μέθοδο της σύγχρονης εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση καλύπτοντας τη διδακτέα ύλη.
Απο το Γραφείο.
Α Ν Α Κ Ο Ι Ν Ω ΣΗ
Το Εσπερινό Γυμνάσιο Βέροιας θα είναι κλειστό σήμερα Τετάρτη 3.3.2021 λόγω σεισμικού ελέγχου.
Τα μαθήματα θα γίνουν με τη μέθοδο της τηλεδιδασκαλίας.
Από το Γραφείο
Η πενταψήφια δημόσια και δωρεάν Τηλεφωνική Γραμμή Ψυχοκοινωνικής Υποστήριξης 10306 τέθηκε σε λειτουργία το Σάββατο 4 Απριλίου 2020 με αρχικό σκοπό την εύκολη πρόσβαση των πολιτών που κατοικούν όλη την επικράτεια της Ελλάδας σε Ειδικούς Ψυχικής Υγείας και την τηλεφωνική υποστήριξή τους, για τις πολυδιάστατες επιπτώσεις της πανδημίας του Covid-19, κατά την περίοδο της πρώτης καραντίνας.
Παράλληλα με την καινούργια πραγματικότητα στην οποία βρεθήκαμε όλοι, με βαθιές ανατροπές στην καθημερινότητα και τον ρυθμό της ζωής μας, αναδείχθηκαν νέες ανάγκες στον ελληνικό πληθυσμό, στα παιδιά και στους γονείς, οι οποίοι ήρθαν αντιμέτωποι με νέα καθημερινότητα.
Η Γραμμή συστήθηκε με πρωτοβουλία της Α΄ Ψυχιατρικής Πανεπιστημιακής Κλινικής της Ιατρικής Σχολής του Εθνικού Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών και της Γενικής Γραμματείας Δημόσιας Υγείας του Υπουργείου Υγείας και υλοποιήθηκε σε συνεργασία με το Εθνικό Κέντρο Κοινωνικής Αλληλεγγύης, το Χαμόγελο του Παιδιού και την Ομοσπονδία Φορέων Ψυχοκοινωνικής Αποκατάστασης και Ψυχικής Υγείας «ΑΡΓΩ».
Το πρόγραμμα συνέχισε τη λειτουργία του απευθυνόμενο σε ποικίλες ανάγκες στήριξης πια, με την χρηματοδότηση του Ιδρύματος «Σταύρος Νιάρχος», από τον Δεκέμβριο 2020, με την επιστημονική εποπτεία της Α΄ Ψυχιατρικής Κλινικής και την λειτουργική εποπτεία της Ομοσπονδίας «ΑΡΓΩ».
Καλώντας στην τηλεφωνική γραμμή 10306, οι πολίτες μπορούν να επιλέξουν:
Επιλογή 1: Για ψυχολογική βοήθεια
Επιλογή 2: Για κοινωνικά θέματα
Επιλογή 3: Για θέματα που αφορούν σε παιδιά και εφήβους
Σε κάθε επιλογή απαντάει ξεχωριστή ομάδα ειδικών, κατάλληλων για το αντίστοιχο αίτημα.
Η επιλογή 3 που αφορά γονείς, παιδιά και εφήβους και εκπαιδευτικούς, στελεχώνεται από Παιδοψυχίατρους, Παιδοψυχολόγους και Κοινωνική Λειτουργό.
Ψυχοκοινωνική Υποστήριξη για θέματα που αφορούν Παιδιά και Εφήβους
Α. Από τη Γραμμή, προσφέρονται ανώνυμα υπηρεσίες συμβουλευτικής, υποστήριξης και καθοδήγησης για κάθε προβληματισμό που απασχολεί τους γονείς, μικρά παιδιά, εφήβους και εκπαιδευτικούς, σχετικό με την ψυχική υγεία και τη συμπεριφορά των παιδιών και των εφήβων, είτε σχετίζονταν με τις συνθήκες απομόνωσης, είτε όχι.
Β. Πρόγραμμα θεραπευτικών συνεδριών με γονείς. Στην εξέλιξη της λειτουργίας της Γραμμής, επιχειρείται γενίκευση της δράσης της στην Πρωτοβάθμια φροντίδα Ψυχικής Υγείας, η οποία στοχεύει να καλύψει πρώιμες ανάγκες διαχείρισης εσωτερικευμένων ή εξωτερικευμένων προβλημάτων που παρουσιάζουν τα παιδιά σχολικής ηλικίας (Δημοτικό), μέσω της οργανωμένης θεραπευτικής παρέμβασης στους γονείς τους.
Συγκεκριμένα, έχουν σχεδιαστεί και προσφέρονται δωρεάν 10 τηλεφωνικές ή μέσω βιντεοκλήσης θεραπευτικές συνεδρίες στους γονείς παιδιών, τα οποία παρουσιάζουν άγχος, φοβίες, διάσπαση προσοχής, υπερκινητικότητα, διαταραχές συμπεριφοράς, διαταραχές διαγωγής ή προβλήματα στη χρήση του διαδικτύου.
Διαδικασία επιλογής. Αφού ακούσει ο ειδικός ψυχικής υγείας το αίτημα του γονέα, θα ζητήσει από τον καλούντα την συναίνεσή του για να καταγράψει βασικά στοιχεία επικοινωνίας, ώστε να προγραμματιστούν τα επόμενα ραντεβού. Θα είναι εβδομαδιαία, ει δυνατόν σε σταθερή μέρα και ώρα, προσαρμοσμένη στο πρόγραμμα του καλούντα και τις δυνατότητες της Γραμμής.
Παρέμβαση. Πραγματοποιείται τηλεφωνικά ή μέσω βιντεοκλήσης. Το πρώτο ραντεβού θα αφιερώνεται στη λήψη λεπτομερούς αναπτυξιακού ιστορικού και τα επόμενα στη δομημένη παρέμβαση υποστήριξης, κατάλληλης για το κύριο σύμπτωμα που παρουσιάζει το παιδί τους. Στην αρχή και το τέλος της παρέμβασης συμπληρώνονται ερωτηματολόγια από τους γονείς με στόχο την αξιολόγηση της παρεχόμενης υπηρεσίας.
Γ. Παρέμβαση σε παιδιά προσχολικής ηλικίας και σε εφήβους
Λόγω της ιδιαιτερότητας αυτών των ηλικιών και τις ξεχωριστές ανάγκες τους, η ομάδα μας παραμένει προς το παρόν στη διάθεση των γονέων (ή των ιδίων αν πρόκειται για εφήβους) για την ανώνυμη κάλυψη και συμβουλευτική μέσω τηλεφωνικής κλήσης, ενώ σχεδιάζεται η εξ αποστάσεως θεραπευτική παρέμβαση και θα ενημερωθείτε σύντομα για αυτή.
Σας προτρέπουμε να αξιοποιήσετε αυτήν τη δωρεάν υπηρεσία ψυχοκοινωνικής παρέμβασης ή/και να προτρέψετε γονείς που αντιμετωπίζουν προβλήματα με τα παιδιά τους και δεν έχουν πρόσβαση σε παιδοψυχιατρικές υπηρεσίες να επικοινωνήσουν με την γραμμή και να επωφεληθούν από τις υπηρεσίες της.
Για περαιτέρω πληροφορίες μπορείτε να γράψετε στο 10306pediaefivoi@gmail.com
Εκ μέρους της Επιστημονικής και Συντονιστικής Ομάδας Έργου του «10306»
Ελένη Λαζαράτου
Καθηγήτρια Παιδοψυχιατρικής, Α’ Ψυχιατρική Κλινική, ΕΚΠΑ