foto1
foto1
foto1
foto1
foto1
«…Δουλεύω απ’ το πρωί ως το βράδυ σε κάποιο συνεργείο μακρινό. Σαν πέφτει όμως το σκοτάδι … …παίρνω δρόμο βιαστικά για να προφτάσω το σχολειό.» Αντώνης Σαμαράκης

Εσπερινό Γυμνάσιο Βέροιας



Το blog του σχολείου μας

Read More

Εγγραφές - Μετεγγραφές στο Εσπερινό Γυμνάσιο Βέροιας

Read More

Επικοινωνία

Read More

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ

Read More

Α Ν Α Κ Ο Ι Ν Ω ΣΗ

 

Το Εσπερινό Γυμνάσιο Βέροιας θα είναι κλειστό σήμερα Τετάρτη 3.3.2021 λόγω σεισμικού ελέγχου.

Τα μαθήματα θα γίνουν  με τη μέθοδο της τηλεδιδασκαλίας.

 

 

Από το Γραφείο

 Αναστολή λειτουργίας Σχολικών Μονάδων

 

Μετά την ανακοίνωση των νέων μέτρων για την αντιμετώπιση των συνεπειών του κινδύνου διασποράς του κορωνοϊού COVID-19, οι σχολικές μονάδες Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης από την Τρίτη 16.03.2021 και για όσο χρονικό διάστημα

θα ισχύσει η αναστολή λειτουργίας τους, Τα μαθήματα θα γίνουνονται  με τη μέθοδο της σύγχρονης εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση καλύπτοντας τη διδακτέα ύλη.

 

 

Απο το Γραφείο.

 

 

 

 

Η πενταψήφια δημόσια και δωρεάν Τηλεφωνική Γραμμή Ψυχοκοινωνικής Υποστήριξης 10306 τέθηκε σε λειτουργία το Σάββατο 4 Απριλίου 2020 με αρχικό σκοπό την εύκολη πρόσβαση των πολιτών που κατοικούν όλη την επικράτεια της Ελλάδας σε Ειδικούς Ψυχικής Υγείας και την τηλεφωνική υποστήριξή τους, για τις πολυδιάστατες επιπτώσεις της πανδημίας του Covid-19, κατά την περίοδο της πρώτης καραντίνας.

  Παράλληλα με την καινούργια πραγματικότητα στην οποία βρεθήκαμε όλοι, με βαθιές ανατροπές στην καθημερινότητα και τον ρυθμό της ζωής μας, αναδείχθηκαν νέες ανάγκες στον ελληνικό πληθυσμό, στα παιδιά και στους γονείς, οι οποίοι ήρθαν αντιμέτωποι με νέα καθημερινότητα.

  Η Γραμμή συστήθηκε με πρωτοβουλία της  Α΄ Ψυχιατρικής Πανεπιστημιακής Κλινικής της Ιατρικής Σχολής του Εθνικού Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών και της Γενικής Γραμματείας Δημόσιας Υγείας του Υπουργείου Υγείας και υλοποιήθηκε σε συνεργασία με το Εθνικό Κέντρο Κοινωνικής Αλληλεγγύης, το Χαμόγελο του Παιδιού και την Ομοσπονδία Φορέων Ψυχοκοινωνικής Αποκατάστασης και Ψυχικής Υγείας «ΑΡΓΩ».

 Το πρόγραμμα συνέχισε τη λειτουργία του απευθυνόμενο σε ποικίλες ανάγκες στήριξης πια, με την χρηματοδότηση του Ιδρύματος «Σταύρος Νιάρχος», από τον Δεκέμβριο 2020, με την επιστημονική εποπτεία  της Α΄ Ψυχιατρικής Κλινικής και την λειτουργική εποπτεία της Ομοσπονδίας «ΑΡΓΩ».

Καλώντας στην τηλεφωνική γραμμή 10306, οι πολίτες μπορούν να επιλέξουν:

Επιλογή 1: Για ψυχολογική βοήθεια

Επιλογή 2: Για κοινωνικά θέματα

Επιλογή 3: Για θέματα που αφορούν σε παιδιά και εφήβους  

Σε κάθε επιλογή απαντάει ξεχωριστή ομάδα ειδικών, κατάλληλων για το αντίστοιχο αίτημα.  

Η επιλογή 3 που αφορά γονείς, παιδιά και εφήβους και εκπαιδευτικούς,   στελεχώνεται από Παιδοψυχίατρους, Παιδοψυχολόγους και Κοινωνική Λειτουργό.

 

Ψυχοκοινωνική Υποστήριξη για θέματα που αφορούν Παιδιά και Εφήβους

 Α. Από  τη Γραμμή, προσφέρονται ανώνυμα υπηρεσίες συμβουλευτικής, υποστήριξης και καθοδήγησης για κάθε προβληματισμό που απασχολεί τους γονείς,  μικρά παιδιά,  εφήβους και εκπαιδευτικούς, σχετικό με την ψυχική υγεία και τη συμπεριφορά των παιδιών και των εφήβων, είτε σχετίζονταν με τις συνθήκες απομόνωσης, είτε όχι.

Β.  Πρόγραμμα θεραπευτικών συνεδριών με γονείς. Στην εξέλιξη της λειτουργίας της Γραμμής, επιχειρείται γενίκευση της δράσης της στην Πρωτοβάθμια φροντίδα Ψυχικής Υγείας, η οποία στοχεύει να καλύψει πρώιμες ανάγκες διαχείρισης εσωτερικευμένων ή εξωτερικευμένων προβλημάτων που παρουσιάζουν τα παιδιά σχολικής ηλικίας (Δημοτικό), μέσω της οργανωμένης θεραπευτικής παρέμβασης στους γονείς τους.

  Συγκεκριμένα, έχουν σχεδιαστεί και προσφέρονται  δωρεάν 10 τηλεφωνικές ή μέσω βιντεοκλήσης θεραπευτικές συνεδρίες στους γονείς παιδιών, τα οποία παρουσιάζουν άγχος, φοβίες, διάσπαση προσοχής, υπερκινητικότητα, διαταραχές συμπεριφοράς, διαταραχές διαγωγής ή προβλήματα στη χρήση του διαδικτύου.

Διαδικασία επιλογής. Αφού ακούσει ο ειδικός ψυχικής υγείας το αίτημα του γονέα, θα ζητήσει από τον καλούντα την συναίνεσή του για να καταγράψει βασικά στοιχεία επικοινωνίας, ώστε να προγραμματιστούν τα επόμενα ραντεβού. Θα είναι εβδομαδιαία, ει δυνατόν σε σταθερή μέρα και ώρα, προσαρμοσμένη στο πρόγραμμα του καλούντα και τις δυνατότητες της Γραμμής.

Παρέμβαση. Πραγματοποιείται τηλεφωνικά ή  μέσω βιντεοκλήσης.  Το πρώτο ραντεβού θα αφιερώνεται στη λήψη λεπτομερούς αναπτυξιακού ιστορικού και τα επόμενα στη δομημένη παρέμβαση υποστήριξης, κατάλληλης για το κύριο σύμπτωμα που παρουσιάζει το παιδί τους.  Στην αρχή και το τέλος της παρέμβασης συμπληρώνονται ερωτηματολόγια από τους γονείς με στόχο την αξιολόγηση της παρεχόμενης υπηρεσίας.

 

Γ. Παρέμβαση σε παιδιά προσχολικής ηλικίας και σε εφήβους

  Λόγω της ιδιαιτερότητας αυτών των ηλικιών και τις ξεχωριστές ανάγκες τους, η ομάδα μας παραμένει προς το παρόν στη διάθεση  των γονέων  (ή των ιδίων αν πρόκειται για εφήβους) για την ανώνυμη κάλυψη και συμβουλευτική μέσω τηλεφωνικής κλήσης, ενώ σχεδιάζεται η εξ αποστάσεως θεραπευτική παρέμβαση και θα ενημερωθείτε σύντομα για αυτή.

  Σας προτρέπουμε να αξιοποιήσετε αυτήν τη δωρεάν υπηρεσία ψυχοκοινωνικής παρέμβασης ή/και να προτρέψετε γονείς που αντιμετωπίζουν προβλήματα με τα παιδιά τους και δεν έχουν πρόσβαση σε παιδοψυχιατρικές υπηρεσίες να επικοινωνήσουν με την γραμμή και να επωφεληθούν από τις υπηρεσίες της.

Για περαιτέρω πληροφορίες μπορείτε να γράψετε στο 10306pediaefivoi@gmail.com

 

Εκ μέρους της  Επιστημονικής και Συντονιστικής Ομάδας Έργου του «10306»

 

Ελένη Λαζαράτου

Καθηγήτρια Παιδοψυχιατρικής, Α’ Ψυχιατρική Κλινική, ΕΚΠΑ

 

Συλλογικός Προγραμματισμός Σχολικής Μονάδας
Παιδαγωγική και μαθησιακή λειτουργία
Διδασκαλία, μάθηση και αξιολόγηση
A/A Στόχος Βελτίωσης Σχέδιο Δράσης
1
ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ ΔΡΑΣΗΣ
Με βασικό σκοπό τη βελτίωση της ποιότητας του εκπαιδευτικού
έργου προτείνεται η εφαρμογή καινοτόμων
διδακτικών πρακτικών κατά τη διδασκαλία του μαθήματος της
Φυσικής Επιστήμης μέσω της ανάπτυξης
συνεργατικών πρακτικών μεταξύ μαθητών-τριών και εκπαιδευτικού
μαθητών-τριών.
ΕΙΔΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ ΤΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ ΔΡΑΣΗΣ
1. Καλύτερη κατανόηση και αντίληψη για τον μετασχηματισμό ,
μετατροπή της αιολικής ενέργειας
σε ηλεκτρική μέσα από την ενεργοποίηση των μαθητών για την
υλοποίηση της κατασκευής .
2. Ανάπτυξη δεξιοτήτων σχεδιασμού και υλοποίησης θέματος που
σχετίζεται με τις Φυσικές
Επιστήμες.
3. Κατασκευή ανεμογεννήτριας που θα αποτελέσει υλικό του
σχολείου για την υποστήριξη της
διδασκαλίας του μαθήματος της Φυσικής
4. Ενίσχυση του ενδιαφέροντος και της συμμετοχής των μαθητών.
5. Ανάπτυξη πρακτικών συνεργασίας μεταξύ των μαθητών.
ΤΙΤΛΟΣ ΣΧΕΔΙΟΥ ΔΡΑΣΗΣ
Σχεδιασμός και υλοποίηση
κατασκευής ανεμογεννήτριας.
2
Με βασικό σκοπό και μέσο την ψυχική βελτίωση των μαθητών,
στόχος που έχει
δαιμονοποιηθεί και παντελώς εξοβελιστεί από την εκπαιδευτική
στρατηγική, το σχολικό
ιστολόγιο (blog) θα παρέχει την απρόσκοπτη και ελεύθερη έκφραση
του συνόλου της
σχολικής μονάδας, αναλαμβάνοντας ο καθένας ατομικά την ευθύνη
αυτής της δυνατότητας.
Οι συμμετέχοντες μέσα από ένα συνεχή, έμμεσο και γόνιμο διάλογο
προσβλέπουν στην
ψυχαγωγία τους, η οποία θα είναι προϊόν μιας εκούσιας και όχι
επιβεβλημένης έκφρασης,
όπως και στην ανάπτυξη της κριτικής τους δεινότητας, η οποία θα
προέλθει από την ενεργό
συμμετοχή τους στο ιστολόγιο, όχι καθ' υπόδειξη, αλλά εξαγόμενη
από την προσωπική τους
διερεύνηση.
Ειδικοί στόχοι:
1. Ανάπτυξη - βελτίωση υπάρχοντος δικτυακού τόπου - ιστολογίου
του σχολείου.
2. Ανάπτυξη δεξιοτήτων επικοινωνίας, ομαδοσυνεργατικών
πρακτικών και εξοικείωσης.
3. Υποστήριξη εκπαιδευτικών και διδακτικής πρακτικής.
4. Οργάνωση και υποστήριξη της συνεργασίας και επικοινωνίας
μεταξύ μαθητών και
εκπαιδευτικών.
5. Προβολή του έργου του σχολείου εκτός των συνόρων του.
Θέμα: Δημιουργία σχολικού
ιστολογίου
3
Οι μαθητές αναμένεται να εμπλακούν σε δράσεις με βιωματικό
τρόπο προκειμένου να παράξουν υλικό σχετικό με την θεματική του
περιβαλλοντικού προγράμματος χρησιμοποιώντας γνώσεις τόσο από
την προσωπική τους εμπειρία όσο και από τα διδακτικά αντικείμενα
του αναλυτικού σχολικού προγράμματος. Προσδοκώμενο
αποτέλεσμα είναι επίσης η ανάπτυξη ομαδοσυνεργατικού πνεύματος
και η χρήση ήπιων τεχνολογικών δεξιοτήτων.
Δημιουργία Περιβαλλοντικής Ομάδας
4
Στόχος είναι ο διαγωνισμός να διοργανωθεί σε συνεργασία με
φορείς της πόλης. Οι μαθητές θα έχουν την δυνατότητα να
αλληλεπιδράσουν αλλά και να συνεργαστούν σε τοπικό επίπεδο με
εκπροσώπους των φορέων και να αναλάβουν πρωτοβουλίες τόσο σε
ατομικό όσο και σε συλλογικό επίπεδο. Αναμένεται να αναπτύξουν
την κριτική τους ικανότητα και να αντιληφθούν την σημασία της
κοινής δράσης για την επίτευξη ενός κοινου στόχου. Σημαντικό
στοιχείο της όλης διοργάνωσης είναι επίσης η ενίσχυση της
εξωστρέφειας της σχολικής μονάδας.
Διοργάνωση Φωτογραφικού
Διαγωνισμού
Σχολική διαρροή - φοίτηση
Δεν έχει τεθεί κάποιος Στόχος
Σχέσεις μεταξύ μαθητών / μαθητριών
A/A Στόχος Βελτίωσης Σχέδιο Δράσης
1
Σκοπός της σχεδιαζόμενης δράσης είναι η βελτίωση των σχέσεων
μεταξύ των μαθητών, η οικοδόμηση σχέσεων συνεργασίας ,
εμπιστοσύνης και αλληλεγγύης.
Στόχοι
1. Να αναπτύξουν οι μαθητές θετική στάση απέναντι στο
διαφορετικό και να δρουν με γνώμονα το όφελος για τον
συνάνθρωπό τους και την κοινωνία.
2. Να καλλιεργήσουν πνεύμα συμπερίληψης και αξιοποίησης όλων
των ανθρώπων στον τομέα που ο καθένας δύναται να συμβάλλει.
3. Να συνειδητοποιήσουν πως η ισότιμη αντιμετώπιση συμβάλλει
στην ολόπλευρη ανάπτυξη προσωπικοτήτων και στη δημοκρατική
λειτουργία του σχολείου και κατ' επέκταση της κοινωνίας.
4. Να προβληματιστούν και να ασκηθούν να προτείνουν λύσεις,
όταν τα ανθρώπινα δικαιώματα καταπατώνται.
5. Να καλλιεργήσουν συναισθήματα και κοινωνικές δεξιότητες για
την πρόληψη και αντιμετώπιση προβληματικών συμπεριφορών ώστε
να δημιουργηθεί ευχάριστο περιβάλλον μάθησης και έμπρακτες
συνεργασίες, προαγωγικές της μάθησης και αποτρεπτικές της
σχολικής διαρροής.
Αποδοχή της διαφορετικότητας
Σχέσεις μεταξύ μαθητών / μαθητριών και εκπαιδευτικών
Δεν έχει τεθεί κάποιος Στόχος
Σχέσεις σχολείου - οικογένειας
Δεν έχει τεθεί κάποιος Στόχος
Διοικητική λειτουργία
Ηγεσία - Οργάνωση και διοίκηση της σχολικής μονάδας
Δεν έχει τεθεί κάποιος Στόχος
Σχολείο και κοινότητα
Δεν έχει τεθεί κάποιος Στόχος
Επαγγελματική ανάπτυξη εκπαιδευτικών
Συμμετοχή των εκπαιδευτικών σε επιμορφωτικές δράσεις
Δεν έχει τεθεί κάποιος Στόχος
Συμμετοχή των εκπαιδευτικών σε εθνικά και ευρωπαϊκά προγράμματα
Δεν έχει τεθεί κάποιος Στόχος

Πρόσφατα

Written on 09/06/2023, 21:06 by admin
draseis-pe-2022-23 Φωτογραφίες από τις δράσεις της περιβαλλοντικης Ομάδας του Σχολείου...
Written on 10/03/2023, 22:13 by admin
syllogos-kathigiton-2022-23 Γενικά στοιχεία εργαζόμενων   Α/Α Επώνυμο Όνομα Ειδικότη...
Written on 10/03/2023, 20:50 by admin
ekthesi-esoterikis-aksiologisis-2021-22 Έτησια Έκθεση Εσωτερικής Αξιολόγησης του Εκπαιδευτικού Έργου της Σχολικής Μονάδας (έτος αναφοράς: 2021-2022) Α. ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΣΧΟΛΙΚΗΣ...
Written on 21/10/2022, 22:10 by admin
sxedio-drasis Φόρμα Αποτύπωσης Σχεδίου Δράσης Σχολική Μονάδα: ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΒΕΡΟΙΑΣ - 1601035 Στόχος Βελτίωσης: Επιλέχθηκε η συγκεκριμένη δράση προκειμένου...
Written on 08/06/2022, 21:46 by admin
foto-2022 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ  ΚΑΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ «Σε κίνηση… Με το βλέμμα στον τόπο...

Η ώρα στον κόσμο...

 
World time

 

European School Radio

Ο καιρός στη Βέροια

Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Ημαθίας

www.mysep.gr

Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο