foto1
foto1
foto1
foto1
foto1
«…Δουλεύω απ’ το πρωί ως το βράδυ σε κάποιο συνεργείο μακρινό. Σαν πέφτει όμως το σκοτάδι … …παίρνω δρόμο βιαστικά για να προφτάσω το σχολειό.» Αντώνης Σαμαράκης

Εσπερινό Γυμνάσιο Βέροιας



Το blog του σχολείου μας

Read More

Εγγραφές - Μετεγγραφές στο Εσπερινό Γυμνάσιο Βέροιας

Read More

Επικοινωνία

Read More

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ

Read More

Έτησια Έκθεση Εσωτερικής Αξιολόγησης του Εκπαιδευτικού
Έργου της Σχολικής Μονάδας (έτος αναφοράς: 2021-2022)
Α. ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ
Καταγράφονται συνοπτικά τα χαρακτηριστικά και οι ιδιαιτερότητες της σχολικής μονάδας, που κρίνονται
σημαντικά για την αποτύπωση της εικόνας του σχολείου
Το Εσπερινό Γυμνάσιο Βέροιας λειτούργησε για το Σχ. Έτος 2021-22 με τέσσερα
τμήματα, δύο τμήματα στην Γ τάξη και από ένα στις Α και Β τάξεις. Το μαθητικό
δυναμικό του σχολείου ήταν 68 μαθητές εκ των οποίων 13 ήταν αλλοδαποί και 7
Ρομά. Η πλειοψηφία των μαθητών ήταν ενήλικοι (59).
Το σχολείο βρίσκεται σε κεντρικό σημείο της πόλης και οι περισσότεροι μαθητές
διαμένουν σχετικά κοντά στο σχολείο, ενώ 10 μαθητές μένουν εκτός πόλης στα
γύρω χωριά και κοντινές πόλεις του νομού. Η μεταφορά των εκτός πόλης μαθητών
γίνεται δωρεάν με ειδικά δρομολόγια αστικών και υπεραστικών λεωφορείων τα
οποία εξυπηρετούν τους μαθητές όλων των εσπερινών σχολείων της πόλης (ΓΕΛ και
ΕΠΑΛ).
Β. ΣΥΝΟΛΙΚΗ ΑΠΟΤΙΜΗΣΗ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ
Παιδαγωγική και μαθησιακή λειτουργία
Διδασκαλία, μάθηση και αξιολόγηση
(Αξιολόγηση: 3)
Η δια ζώσης διδασκαλία ήταν καλού επιπέδου καθώς τα περισσότερα μέλη του εκπαιδευτικού προσωπικού του
σχολείου έχουν τεράστια εμπειρία στη διδασκαλία συγκεκριμένων ηλιακών ομάδων (ενηλίκων) και
διαφορετικών γνωστικών επιπέδων. Υπήρξαν βέβαια και τρείς νέοι εκπαιδευτικοί οι οποίοι αντικατάστησαν
εκπαιδευτικούς που είτε συνταξιοδοτήθηκαν είτε μετατέθηκαν οι οποίοι δεν είχαν τη σχετική εμπειρία. Οι νέοι
αυτοί εκπαιδευτικοί υποστηρίχθηκαν με δύο τρόπους:
(α) με ενδοσχολική επιμόρφωση στη διδασκαλία ενηλίκων.
(β) Με τη μέθοδο του μέντορα, μέσω της διαρκούς υποστήριξης και καθοδήγησης από τους πιο έμπειρους
εκπαιδευτικούς.
Αν και ο ηλεκτρονικός εποπτικός εξοπλισμός του σχολείου είναι παλιός και δυσλειτουργικός
έγινε εκτεταμένη χρήση των ΤΠΕ στη διδασκαλία.
Με στόχο την βελτίωση του άξονα αυτού εξάλλου είχαμε προγραμματίσει τέσσερις δράσεις:
Σχεδιασμός και υλοποίηση κατασκευής ανεμογεννήτριας
Η δράση αυτή δεν ολοκληρώθηκε λόγω έλλειψης χρόνου των μαθητών μας και των ειδικών μέτρων κατά του
COVID19 στα σχολεία. Αν και οι μαθητές αρχικά ενθουσιάστηκαν με την ιδέα, κατά την υλοποίηση δεν
αφιέρωσαν τον χρόνο που απαιτούνταν για την ολοκλήρωση της κατασκευής. Υπενθυμίζουμε ότι οι πλειοψηφία
των μαθητών μας είναι ενήλικοι και πέραν του σχολείου έχουν και άλλες υποχρεώσεις τόσο κοινωνικές όσο και
επαγγελματικές. Παρόλα αυτά η υλοποίηση έφτασε ως ένα σημείο και υπάρχει η διάθεση να ολοκληρωθεί τον
επόμενο χρόνο.
Δημιουργία σχολικού ιστολογίου
Η δράση υλοποιήθηκε ως προς το τεχνικό κομμάτι, αλλά οι μαθητές μας δεν συμμετείχαν στο βαθμό που
περιμέναμε. Η ιδέα ήταν η δημιουργία και δημοσίευση στο σχολικό ιστολόγιο άρθρων από τους μαθητές πάνω σε
θέματα που τους απασχολούν. Εκτιμούμε ότι η δράση δεν είχε τα αναμενόμενα αποτελέσματα για δύο λόγους:
την έλλειψη χρόνου και την φυσιολογική αναστολή των ενήλικων μαθητών να εκθέσουν ένα δικό τους κείμενο
σε δημόσια κριτική.
Δημιουργία Περιβαλλοντικής Ομάδας
Η δράση υλοποιήθηκε με τη συμμετοχή 12 μαθητών στο Πρόγραμμα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης «ΜΑΘΗΤΕΣ
ΣΕ ΚΙΝΗΣΗ ΜΕ ΤΟ ΒΛΕΜΜΑ ΣΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ»
Παρά τις δυσκολίες λόγω των ισχυόντων περιοριστικών υγειονομικών μέτρων αλλά και της οικονομικής
κατάστασης των περισσότερων μαθητών, καταφέραμε να υλοποιήσουμε μια σειρά δράσεων οι οποίες προσέφεραν
σε όλους τους συμμετέχοντες γνώσεις, εμπειρίες πρωτόγνωρες, και κυρίως αίσθημα ικανοποίησης και ευφορίας.
Στα πλαίσια παρακολούθησης του εκπαιδευτικού προγράμματος ‘Κλωστές και νήματα στα αδράχτια της
Βιομηχανικής Νάουσας» στο ΚΕΠΕΑ Νάουσας, οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν για τον
σημαντικό ρόλο που διαδραμάτισαν τα εργοστάσια στην οικονομική ανάπτυξη της ίδιας της πόλης της Νάουσας
αλλά και στην ζωή των κατοίκων. Είχαν επίσης την ευκαιρία να ξεναγηθούν με πρωτότυπο, βιωματικό τρόπο
στο Μουσείο Βιομηχανικής κληρονομιάς. Κάποιοι από τους μαθητές ανακάλυψαν τα δικά τους σημεία αναφοράς
στο Μουσείο καθώς οι μεγαλύτεροι είχαν υπάρξει εργάτες σε κάποιο εργοστάσιο της περιοχής.
Η ομάδα επίσης επισκέφθηκε το ΚΕΠΕΑ στα Πορόια Σερρών και,παρακολούθησε το εκπαιδευτικό πρόγραμμα
«Φυσικές και ιστορικές διαδρομές στο όρος Μπέλες», όπου οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να επισκεφθούν το
Οχυρό Ρούπελ και να γνωρίσουν το φυσικό περιβάλλον της Λίμνης Κερκίνης και του όρους Μπέλλες.
Έγιναν δράσεις και μέσα στην πόλη της Βέροιας καθώς και επίσκεψη στο χωριό Πολυδένδρι και στη Νάουσα.
Παρακολουθήσαμε την ξενάγηση στον «Τοίχο της μνήμης» στο Αρχαιολογικό Μουσείο Βέροιας από αρχαιολόγο
της Εφορίας Αρχαιοτήτων.
Γενικά η αξιολόγηση του προγράμματος κρίνεται θετική, παρά την αποσπασματική ενασχόληση των μαθητών και
τη μη λειτουργία υπο-ομάδων. Η πλειονότητα των μαθητών του σχολείου είχαν για πρώτη φορά τη δυνατότητα
να συμμετάσχουν σε περιβαλλοντική ομάδα και να πραγματοποιήσουν δράσεις εξωσχολικές στο πλαίσιο
λειτουργίας της. Η συμμετοχή τους υπήρξε ιδιαίτερα ενθουσιώδης στις συναντήσεις στο πεδίο και απόκτησαν
με βιωματικό τρόπο μια διαφορετική οπτική για την πόλη και την ιστορία της Βέροιας και των κατοίκων της.
Διοργάνωση Φωτογραφικού Διαγωνισμού
Η δράση υλοποιήθηκε και ολοκληρώθηκε με επιτυχία. Στα πλαίσια της δράσης παρακολουθήσαμε τρεις
διαδικτυακές συναντήσεις με φωτογράφους . Οι μαθητές είχαν τη δυνατότητα να ξανασυνδεθούν με το τόπο
τους και τους ρυθμούς της καθημερινότητας μετά από την δύσκολη περίοδο του εγκλεισμού λόγω της πανδημίας,
επιλέγοντας να επεξεργαστούν ένα θέμα που να είναι οικείο και ταυτόχρονα να μπορούν εύκολα να το
αντιληφθούν, να το παρατηρήσουν στο χώρο διαβίωσής τους και να αποτυπώσουν φωτογραφικά τοπόσημα στο
νομό Ημαθίας. Στο διαγωνισμό συμμετείχαν πολλά σχολεία της δευτεροβάθμιας του νομού Ημαθίας και δόθηκε η
ευκαιρία στους μαθητές μας να έρθουν σε επαφή με άλλους μαθητές.
Σχολική διαρροή - φοίτηση
(Αξιολόγηση: 1)
Η σχολική διαρροή είναι ένα θέμα που απασχολεί τα εσπερινά σχολεία εξαιτίας των ιδιαιτεροτήτων του
κοινωνικού, οικονομικού και πολιτισμικού υπόβαθρου των μαθητών/μαθητριών. Βαρύνουσα σημασία αποκτούν
και τα μαθησιακά χαρακτηριστικά των επωφελούμενων από το θεσμό των εσπερινών. Τα παραπάνω
υπαγορεύουν την κατάρτιση ειδικών ωρολογίων προγραμμάτων και εγχειριδίων που να ανταποκρίνονται στις
ειδικές ανάγκες και ιδιαιτερότητες των μαθητών/μαθητριών
Τα ποσοστά σχολικής διαρροής ήταν σχετικά υψηλά. Οι διαρροές εκτιμάται ότι οφείλονται
κατά κύριο λόγο σε αντικειμενικές δυσκολίες όπως ανεργία, οικογενειακές υποχρεώσεις, μακρινές μετακινήσεις
μαθητών, οικογενειακή κουλτούρα κ.ά. Ένας επίκαιρος λόγος της υψηλής σχολικής διαρροής είναι και η
τρέχουσα πανδημία. Πολλοί μαθητές αποφεύγουν να έρθουν στο σχολείο λόγω των μέτρων κατά της πανδημίας,
άλλοι πάλι εγγράφηκαν στο σχολείο με την ελπίδα πως τα μαθήματα θα γίνονται εξ αποστάσεως και θα
μπορούν να παρακολουθήσουν από το σπίτι τους, κάτι που είχε συμβεί στο παρελθόν άλλα όχι στην τρέχουσα
σχολική χρονιά.
Σχέσεις μεταξύ μαθητών / μαθητριών
(Αξιολόγηση: 4)
Και οι σχέσεις των μαθητών/μαθητριών είναι συνάρτηση του ιδιαίτερου χαρακτήρα του σχολείου. Οι
εκπαιδευόμενοι προσέρχονται στο σχολείο στο τέλος μιας ημέρας εργάσιμης για όσους έχουν την τύχη να
εργάζονται και με συγκεκριμένες προσδοκίες . Τα περιβάλλοντα από όπου προέρχονται είναι συνήθως
περιβάλλοντα ευάλωτα στον κοινωνικό αποκλεισμό και η φοίτηση στο εσπερινό συντελεί στην κοινωνικοποίηση
και στη δημιουργία προσδοκιών για μια ανοδική κοινωνική κινητικότητα. Αυτό είναι ένα στοιχείο που
διαμορφώνει τις σχέσεις μεταξύ τους και η συμβολή των καθηγητών είναι αποφασιστική στη δημιουργία και
διατήρησή τους .
Οι σχέσεις μεταξύ των μαθητών στα προηγούμενα έτη ήταν πολύ καλές λόγω του κλίματος
συναδελφικότητας που είχε καλλιεργηθεί στο σχολείο. Μετά όμως από δύο σχολικά έτη με ως επί το πλείστον εξ
αποστάσεως διδασκαλία, οι σχέσεις αυτές δοκιμάστηκαν. Δόθηκε λοιπόν ιδιαίτερη έμφαση στην καλλιέργεια
συναδελφικού κλίματος μέσω ομαδικών δράσεων εντός και εκτός σχολείου. (Συμμετοχή σε προγράμματα του
ΥΠΑΙΘ και τοπικών φορέων, οργάνωση εκπαιδευτικών επισκέψεων, κοινωνικές εκδηλώσεις εκτός σχολείου κα)
Ο άξονας των σχέσεων μεταξύ μαθητών εξ άλλου ήταν ένας εκ των οποίων επιλέχθηκε κατά τον
προγραμματισμό προς βελτίωση.
Όλες οι δράσεις του άξονα «Παιδαγωγική και μαθησιακή λειτουργία» ουσιαστικά βελτίωσαν και τις σχέσεις
μεταξύ των μαθητών.
Προκειμένου να καταφέρουμε να βελτιώσουμε περισσότερο τις διαπροσωπικές σχέσεις μεταξύ των μαθητών
μας, διοργανώθηκαν κοινωνικές εκδηλώσεις εντός και εκτός σχολείου. Στα πλαίσια του μαθήματος της
λογοτεχνίας μελετήθηκαν και συζητήθηκαν κείμενα που άπτονται των διαπροσωπικών σχέσεων. Το κέντρο
πρόληψης των εξαρτήσεων της πόλης μας "Πρόσβαση" υλοποίησε βιωματικό εργαστήριο με θέματα τη
διαφορετικότητα, τον ρατσισμό, τα στερεότυπα καθώς και των προσωπικών προκαταλήψεων σε θέματα
διακρίσεων. Το σχολείο επισκέφτηκε επίσης ομάδα ψυχολόγων από τον σύλλογο κοινωνικής παρέμβασης
"'Έρασμος" που στοχεύει στην παροχή συμπαράστασης σε άτομα ευπαθών κοινωνικών ομάδων και τη βελτίωση
της ποιότητας της ζωής τους. Θέμα της συζήτησης που εξελίχθηκε ήταν η έμφυλη βία και η κακοποίηση σε όλες
τις εκδοχές της. Οι μαθητές συμμετείχαν ενεργά στη συζήτηση καθώς ως ενήλικοι παρόμοια θέματα τους είχαν
προβληματίσει πολλές φορές, όπως αποδείχθηκε.
Οι διάφορες δράσεις που έγιναν όπως συμμετοχή σε προγράμματα του ΥΠΑΙΘ και τοπικών φορέων, οργάνωση
εκπαιδευτικών επισκέψεων, διαγωνισμοί κα. βοήθησαν στην ενδυνάμωση των σχέσεων μεταξύ των μαθητων.
Σχέσεις μεταξύ μαθητών / μαθητριών και εκπαιδευτικών
(Αξιολόγηση: 4)
Οι εκπαιδευτικοί με ευαισθησία και εμπειρία αντιμετωπίζουν τους μαθητές/μαθήτριες καθώς έχουν εξοικείωση
με τις συνθήκες που επικρατούν στο περιβάλλον τους και προσπαθούν μέσα από τη διδασκαλία άλλά και τις
δράσεις που εκπονούν να δημιουργήσουν σχέσεις εμπιστοσύνης, ώστε να ενδυναμωθούν οι μαθητές/τριες και να
επιτελέσουν το έργο τους. Έχοντας πλήρη επίγνωση ότι ο ρόλος του σχολείου δεν εξαντλείται στην παροχή
γνώσης και πληροφορίας αλλά είναι και κοινωνικοποιητικός, προσπαθούν, στο μέτρο των παρεχόμενων
δυνατοτήτων τού συστήματος, να συνδέσουν την εκπαιδευτική πράξη με την κοινωνική πραγματικότητα ώστε οι
μαθητές/τριες να ανταπεξέλθουν στις απαιτήσεις. Οι καθηγητές έχουν πλήρη συνείδηση ότι οι μαθητές /τριες
τους στερούνται και « μορφωτικό κεφάλαιο»( επαφή με ένα μορφωσιογόνο οικογενειακό περιβάλλον) και «
μορφωτικό έθος»( θετική προδιάθεση και στάση για το σχολείο) και αυτά είναι που προσπαθούν να
εγκαθιδρύσουν και να εμπνεύσουν.
Οι σχέσεις μεταξύ των μαθητών και των εκπαιδευτικών ήταν πολύ καλές λόγω όλων των ανωτέρω καθώς και
της εμπειρίας των εκπαιδευτικών στη διαχείριση τάξεων ενηλίκων και του
συναδελφικού κλίματος που καλλιεργήθηκε στο σχολείο τα προηγούμενα χρόνια. Οι σχέσεις αυτές βελτιώθηκαν
περαιτέρω μέσω των δράσεων που υλόποιήθηκαν στα πλαίσια των δράσεων τόσο του άξονα «Παιδαγωγική και
μαθησιακή λειτουργία» καθώς και του άξονα «Σχέσεις μεταξύ μαθητών / μαθητριών».
Σχέσεις σχολείου - οικογένειας
Καθώς σχεδόν όλοι οι μαθητές μας ήταν ενήλικοι ο συγκεκριμένος δείκτης δεν υφίσταται.
Θετικά σημεία
Προσπάθεια για ένταξη όλων των μαθητών στους μορφωτικούς και παιδαγωγικούς στόχους, ενδιαφέρον και
μέριμνα για τις ανάγκες των μαθητών και συμπερίληψη στη διδασκαλία ποικιλίας διδακτικών πρακτικών.
Σημεία προς βελτίωση
Οι κοινωνικοοικονομικές ανισότητες των οικογενειών των μαθητών μας καθορίζουν αναπότρεπτα τις επιδόσεις
τους. Απαιτείται εξορθολογισμός της ύλης, ανανέωση εγχειριδίων και αναλυτικών προγραμμάτων
προσαρμοσμένα στις ανάγκες και δυνατότητες των μαθητών/τριων ειδικά για τα εσπερινά σχολεία .
Διοικητική λειτουργία
Ηγεσία - Οργάνωση και διοίκηση της σχολικής μονάδας
(Αξιολόγηση: 2)
Η διοίκηση του σχολείου παρακολουθεί τους στόχους και τις διαδικασίες που καθορίζονται κεντρικά, παρά το
γραφειοκρατικό φόρτο που αυξάνεται, ψηφιοποιώντας πολλές από τις εξωδιδακτικές διαδικασίες. Αλλά καθώς
το σχολείο συστεγάζεται με το 4ο Ημερήσιο Γυμνάσιο και το Εσπερινό ΓΕΛ Βέροιας και λόγω έλλειψης χώρου η
αίθουσα των καθηγητών έχει μικροσκοπικό μέγεθος και βρίσκεται μακριά από το γραφείο του Διευθυντή
καθιστώντας την επικοινωνία και συνεργασία πολύ δύσκολη. Η έλλειψη υποδιευθυντή και γραμματειακής
υποστήριξης σε συνδυασμό με την έλλειψη χώρου και υποδομών υποβαθμίζουν το Διευθυντή σε υπέρ-
γραμματέα. Πέραν όλων ο ηλεκτρονικός εξοπλισμός του σχολείου παραμένει προβληματικός στη λειτουργία του
λόγω παλαιότητας και παρά τις επανειλημμένες προσπάθειες αντικατάστασής του δεν υπήρξε ανταπόκριση από
τους αρμόδιους φορείς.
Σχολείο και κοινότητα
Η ιδιαιτερότητα των συνθηκών πανδημίας δεν επέτρεψε τη διαμόρφωση δικτύων σχολείων και την εξωστρέφεια
αφού οι αλλεπάλληλοι περιορισμοί και τα πρωτόκολλα που κοινοποιούνταν ανάγκασαν το σχολείο μας όπως και
όλα τα άλλα να περιοριστεί σε εξ αποστάσεως επαφή με την κοινότητα που υφίστατο ανάλογους περιορισμούς
και παρόμοιες αναστολές.
Θετικά σημεία
Διαρκής προσπάθεια για ψηφιακή αναβάθμιση , διατήρηση κουλτούρας συνεργασίας και συμμετοχής, συνεργασία
με άμεσα σχετιζόμενους φορείς.
Σημεία προς βελτίωση
Έλλειμμα διοικητικής υποστήριξης και γραφειοκρατικός φόρτος που μονοπωλεί τη διοίκηση παρά τη
μηχανοργάνωση . Ειδικά τη φετινή χρονιά τα πρωτόκολλα και η υγειονομική παρακολούθηση της πανδημίας
μέσα στα σχολεία επιβάρυναν εξαιρετικά την κατάσταση.
Επαγγελματική ανάπτυξη εκπαιδευτικών
Συμμετοχή των εκπαιδευτικών σε επιμορφωτικές δράσεις
(Αξιολόγηση: 3)
Επιμορφωτικές πρωτοβουλίες και δράσεις διεξήχθησαν εξ αποστάσεως για τους γνωστούς λόγους. Κάποιες από
αυτές έγιναν δια ζώσης στο πλαίσιο των σχεδίων δράσης που εκπονήθηκαν στον αντίστοιχο άξονα .
Σχεδιάστηκε και πραγματοποιήθηκε ενδοσχολική επιμόρφωση 15 ωρών με θέματα:
Διαφορές μεταξύ ενηλίκων και ανηλίκων μαθητών – βιωματικό εργαστήρι.
Ηλεκτρονικό έγκλημα και τρόποι προστασίας.
Προβλήματα στη σπονδυλική στήλη στην καθημερινότητα.
Οι εκπαιδευτικοί ανταποκρίθηκαν στις επιμορφώσεις παρά την καταπόνηση που προήλθε από τις ιδιαιτερότητες
και τους περιορισμούς που υπαγόρευαν οι νέες συνθήκες.
Συμμετοχή των εκπαιδευτικών σε εθνικά και ευρωπαϊκά προγράμματα
(Αξιολόγηση: 3)
Παρότι το σχολείο λόγω του χαρακτήρα του έχει ιδιαίτερες δυσκολίες στη συμμετοχή του σε τέτοιου είδους
προγράμματα συμμετείχαμε σε ένα πρόγραμμα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης.
Θετικά σημεία
Παιδαγωγικό ενδιαφέρον, επιστημονική κατάρτιση και προσπάθεια για διατήρηση μιας κανονικότητας στη
μαθησιακή διαδικασία.
Σημεία προς βελτίωση
Παρά το γεγονός ότι το Υπουργείο λειτουργεί συγκεντρωτικά και ελεγκτικά σε πολλά θέματα, δε συμβαίνει το
ίδιο με την επιμόρφωση των καθηγητών/τριών και την έχει καταστήσει πρόσφορο έδαφος για
εμπορευματοποίηση. Μοριοδοτούμενα σεμινάρια και μεταπτυχιακά προγράμματα για μοριοδότηση και
κατάρτιση προσοντολογίου απαιτούν οικονομικούς πόρους που δε μπορούν να εξασφαλιστούν στις σύγχρονες
πιεστικές οικονομικές συνθήκες που αντιμετωπίζουν οι εκπαιδευτικοί για πάνω από μια δεκαετία. Οι ανάγκες
για επιμόρφωση σε θέματα ειδικότερα της εκπαίδευσης ενηλίκων και συμπεριληπτικής εκπαίδευσης είναι
επιτακτική για την ενίσχυση του ρόλου του θεσμού των εσπερινών σχολείων
Γ. ΑΠΟΤΙΜΗΣΗ ΤΩΝ ΔΡΑΣΕΩΝ ΒΕΛΤΙΩΣΗΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ
Λειτουργία
Παιδαγωγική και μαθησιακή λειτουργία
Αριθμός Δράσεων που υλοποιήθηκαν
5
Άξονες στους οποίους υλοποιήθηκαν Δράσεις )
Διδασκαλία, μάθηση και αξιολόγηση
Διδασκαλία, μάθηση και αξιολόγηση
Σχέσεις μεταξύ μαθητών / μαθητριών
Διδασκαλία, μάθηση και αξιολόγηση
Διδασκαλία, μάθηση και αξιολόγηση
Λειτουργία
Διοικητική λειτουργία
Αριθμός Δράσεων που υλοποιήθηκαν
0
Άξονες στους οποίους υλοποιήθηκαν Δράσεις
-
Λειτουργία
Επαγγελματική ανάπτυξη εκπαιδευτικών
Αριθμός Δράσεων που υλοποιήθηκαν
0
Άξονες στους οποίους υλοποιήθηκαν Δράσεις
-
Παρατηρήσεις / Σχόλια
Θεωρώντας ότι το χρονικό πλαίσιο υποβολής των σχεδίων δράσεων θα ήταν
ευρύτερο, καθώς η πλατφόρμα δεν είχε τεθεί σε λειτουργία στην ορισμένη
ημερομηνία και ένεκα συγχύσεως λόγω των διαρκών παρατάσεων υποβολής καθώς
και λόγω έλλειψης σωστού συντονισμού, δεν υποβλήθηκαν εγκαίρως οι σχεδιασμοί
των δράσεων μας. Όσον αφορά την αποτίμηση των δράσεων, δεν αναρτήθηκαν στην
πλατφόρμα του ΙΕΠ λόγω φόρτου εργασίας που σχετίζεται με την ολοκλήρωση των
δράσεων και τη λήξη του διδακτικού έτους καθώς και τεχνικών προβλημάτων. Προς
αποφυγήν παρόμοιων μελλοντικών παρανοήσεων , θα προτείναμε η πλατφόρμα να
παραμένει ανοιχτή καθ’ όλη τη διάρκεια του σχολικού έτους για τη διευκόλυνση μας.
Βαθμός επίτευξης των στόχων που είχαν τεθεί
3 = Σε μεγάλο βαθμό
Σημαντικότερα αποτελέσματα των Δράσεων
Αποτιμώντας την εκπόνηση των σχεδίων δράσεων διαπιστώθηκε σύσφιξη των σχέσεων μεταξύ των μαθητών και
μεταξύ των μαθητών και των εκπαιδευτικών. Παρατηρήθηκε αυξημένο ενδιαφέρον και συμμετοχή των μαθητών
στη εκπαιδευτική διαδικασία είτε αυτή αφορούσε τα μαθήματα εντός σχολείου είτε τη συμμετοχή τους σε
εξωσχολικές δράσεις. Τονώθηκε η αυτοπεποίθηση των μαθητών και τόλμησαν να συμμετέχουν σε διαγωνισμούς .
Δυσκολίες που παρουσιάστηκαν
Η ιδιαιτερότητα των συνθηκών πανδημίας δεν επέτρεψε την εξωστρέφεια και την απρόσκοπτη συνεργασία των
μαθητών. Οι αλλεπάλληλοι περιορισμοί και τα υγειονομικά πρωτόκολλα εμπόδισαν το σχολείο μας να
ολοκληρώσει κάποιες δράσεις.
Ανάδειξη Πρακτικών και προτάσεις για αξιοποίησή τους από άλλα σχολεία (προαιρετικά).
Προτάσεις για αναγκαίες επιμορφώσεις
Θέμα 1
Άξονας
Διδασκαλία, μάθηση και αξιολόγηση
Ειδικότερο Θέμα
Καθώς οι περισσότεροι μαθητές είναι ενήλικοι, κάτι που είναι συνηθισμένο στα
εσπερινά σχολεία, κρίνεται απαραίτητη η σχετική επιμόρφωση των εκπαιδευτικών
στις αρχές εκπαίδευσης ενηλίκων.

Πρόσφατα

Written on 09/06/2023, 21:06 by admin
draseis-pe-2022-23 Φωτογραφίες από τις δράσεις της περιβαλλοντικης Ομάδας του Σχολείου...
Written on 10/03/2023, 22:13 by admin
syllogos-kathigiton-2022-23 Γενικά στοιχεία εργαζόμενων   Α/Α Επώνυμο Όνομα Ειδικότη...
Written on 10/03/2023, 20:50 by admin
ekthesi-esoterikis-aksiologisis-2021-22 Έτησια Έκθεση Εσωτερικής Αξιολόγησης του Εκπαιδευτικού Έργου της Σχολικής Μονάδας (έτος αναφοράς: 2021-2022) Α. ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΣΧΟΛΙΚΗΣ...
Written on 21/10/2022, 22:10 by admin
sxedio-drasis Φόρμα Αποτύπωσης Σχεδίου Δράσης Σχολική Μονάδα: ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΒΕΡΟΙΑΣ - 1601035 Στόχος Βελτίωσης: Επιλέχθηκε η συγκεκριμένη δράση προκειμένου...
Written on 08/06/2022, 21:46 by admin
foto-2022 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ  ΚΑΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ «Σε κίνηση… Με το βλέμμα στον τόπο...

Η ώρα στον κόσμο...

 
World time

 

European School Radio

Ο καιρός στη Βέροια

Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Ημαθίας

www.mysep.gr

Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο