.
|
||||||||
|
|
|
|
|||||
|
|
|
|
|||||
|
|
|
|
|||||
|
|
|
|
|||||
|
|
|
|
|||||
|
|
|
|
|||||
|
|
|
|
|||||
|
|
|
|
|||||
|
|
|
|
|||||
|
ΓΟΤΟΥΧΙΔΗΣ |
|
|
|||||
|
|
|
|
|||||
|
|
|
|
|||||
|
|
|
|
Πρώτη Έκθεση Εσωτερικής Αξιολόγησης του Εκπαιδευτικού
Έργου της Σχολικής Μονάδας (έτος αναφοράς: 2020-2021)
Α. ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ
Καταγράφονται συνοπτικά τα χαρακτηριστικά και οι ιδιαιτερότητες της σχολικής μονάδας, που κρίνονται
σημαντικά για την αποτύπωση της εικόνας του σχολείου
Το Εσπερινό Γυμνάσιο Βέροιας λειτούργησε για το Σχ. Έτος 2020-21 με τέσσερα
τμήματα, δύο τμήματα στην Γ τάξη και από ένα στις Α και Β τάξεις. Το μαθητικό
δυναμικό του σχολείου ήταν 80 μαθητές εκ των οποίων 16 ήταν αλλοδαποί και 5
Ρομά. Η πλειοψηφία των μαθητών ήταν ενήλικες (75/80).
Το σχολείο βρίσκεται σε κεντρικό σημείο της πόλης και οι περισσότεροι μαθητές
διαμένουν σχετικά κοντά στο σχολείο, ενώ 25 μαθητές μένουν εκτός πόλης στα
γύρω χωριά και κοντινές πόλεις του νομού. Η μεταφορά των εκτός πόλης μαθητών
γίνεται δωρεάν με ειδικά δρομολόγια αστικών και υπεραστικών λεωφορείων τα
οποία εξυπηρετούν τους μαθητές όλων των εσπερινών σχολείων της πόλης (ΓΕΛ και
ΕΠΑΛ).
Β. ΣΥΝΟΛΙΚΗ ΑΠΟΤΙΜΗΣΗ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ
Παιδαγωγική και μαθησιακή λειτουργία
Θετικά σημεία
Καλό σχολικό κλίμα χωρίς προστριβές.
Σημεία προς βελτίωση
Μαθητική διαρροή.
Διοικητική λειτουργία
Θετικά σημεία
Υπάρχουν τόσο οι προϋποθέσεις όσο και η διάθεση για βελτίωση.
Σημεία προς βελτίωση
Βελτίωση υποδομών.
Επαγγελματική ανάπτυξη εκπαιδευτικών
Θετικά σημεία
Υπάρχει η διάθεση για βελτίωση.
Σημεία προς βελτίωση
Δια ζώσης επιμορφωτικές δράσεις και συμμετοχή σε προγράμματα.
|
||||||||
|
|
|
|
|||||
|
|
|
|
|||||
|
|
|
|
|||||
|
|
|
|
|||||
|
|
|
|
|||||
|
|
|
|
|||||
|
|
|
|
|||||
|
|
|
|
|||||
|
|
|
|
|||||
|
|
|
|
|||||
|
|
|
|
|||||
|
|
|
|
|||||
|
|
|
|